محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
پانیسا خانمپانیسا خانم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

محمدپارسا و پانیسا خانم

سیتی سنتر

1396/3/14 14:54
نویسنده : مامان و پدر
131 بازدید
اشتراک گذاری

بابا خیلی دوست داشت که شما ها را زودتر ببره سیتی سنترو یک گشت درست و حسابی بزنید و حتی شهربازی ببردتون. وقتی براتون کالسکه خریدیم(زحمت خریدش را دایی امیرحسین و مریم خانم کشیدند. باباجون هم از تهران براتون آوردن) فرصت خوبی بود تا شما را ببریم گردش و یک تجربه هم برای خودمان باشه(اولین باری که چهارنفری و بدون مادرجون رفتیم). اولش خیلی خوب بود اما راستش من خیلی نگران بودم هم از نگاه مردم(مردم با دیدن شما دوقلوها ذوق می کردند و دایم وای دوقلوها را... می گفتند، راستش ترسیدم چشم بخورید) و هم اینکه بتونم اوضاع شما دوتا را کنترل کنم. پانیسا خیلی خیلی با من و بابا همکاری کرد و دختر مهربون من مثل همیشه رفتار عالی ای داشت. محمد پارسا بعد از اینکه کمی در کالسکه نشست خواست که بغلش کنیم و با تعجب رنگ ها و وسایل را نگاه می کرد. خلاصه من و بابا اینقدر هول کرده بودیم که فورا به خانه برگشتیم. اما در کل تجربه خوبی بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)